piatok 9. decembra 2016

Novembrové zúčtovanie

Napriek tomu, že som v novembri neprechádzala žiadnou krízou a čítala som takmer každý deň, moje zúčtovanie za tento mesiac je tak trochu úbohé. Pocítiť ste to mohli aj na veľmi sporadických príspevkoch na mojom blogu. Veľmi však dúfam, že sa mi to v decembri podarí napraviť, keďže mám na pláne nejaké kratšie a dúfam že aj rýchlejšie knižky.


Knihy:

Queen of Shadows - Sarah J. Maas (recenzia)
Štvrté pokračovanie série Throne of Glass som si rozhodne užila viac ako tú predchádzajúcu knihu. Narozdiel od tej tu totiž nechýbal kopec akcie a vývoja v deji, ktorý zase raz zamiešal kartami. Dokonca aj čarodejnice, ktoré som predchádzajúcej knihe vyčítala mi už boli trochu sympatickejšie, no stále ma viac zaujímajú hlavné postavy, ktoré už sme poznali predtým.

Heartless - Marissa Meyer (recenzia)
Marissa Meyer sa vďaka jej sérii The Lunar Chronicles veľmi rýchlo stala jednou z mojich obľúbených autoriek. Preto som neváhala, keď prišla s novou knihou a hneď som sa do nej pustila. Príbeh o srdcovej kráľovnej predtým, než sa kráľovnou vlastne stala sa mi páčil, ale Alicu v krajine zázrakov práve neobľubujem a nemám k nej silný vzťah a podobne som sa cítila aj o tejto knihe. Avšak pre fanúšikov tejto autorky tak ako Alicii je tento príbeh ideálny.

Slammed - Colleen Hoover (recenzia)
Túto knihu of Colleen Hoover som zatiaľ hodnotila asi najnižšie. To však vôbec neznamená, že som si ju neužívala. Zhltla som ju asi za tri dni a vyvolávala vo mne kopec rôznych pocitov. Len mi tam trochu chýbali tie šokujúce momenty, ktoré Colleen dáva do jej novších kníh. Za prečítanie ale aj tak stojí.

Filmy:

Die Welle
Tento film o diktatúre rozhodne nie je niečo, čo by som si sama vybrala, ale keďže som si ho potrebovala pozrieť kvôli úlohe do školy, nemala som na výber. Nakoniec však nebol taký zlý a koniec ma celkom šokoval. Určite to však nie je typ príbehu, ktorý by som mala záujem vidieť znova.

Doctor Strange
Najnovší film od Marvelu som si samozrejme nemohla nechať ujsť. Z traileru som síce nevedela, čo od neho očakávať, keďže Doctor Strange je postava, ktorá mi dovtedy bola takmer úplne neznáma. Veľmi rýchlo som si ho ale obľúbila film sa mi veľmi páčil. Bol vtipnejší než som očakávala, no samozrejme nechýbala ani akcia. Fanúšikovia Marvelu, no aj ostatní určite neoľutujú.



Fantastic Beasts and Where to Find Them
Nový príbeh odohrávajúci sa v svete Harry Pottera priviedol do kina množstvo väčších aj menších fanúšikov tejto populárnej série. Mne osobne táto prvá časť z novej série filmov prišla trochu pomalá a zo začiatku som bola zmätená, keďže nám ukazovali príliš veľa postáv naraz, bez akéhokoľvek vysvetlenia o tom, kto sú a čo sa vlastne deje. S kvalitou Harry Pottera by som to síce neporovnávala, ale určite si pozriem aj ďalšie filmy a som zvedavá, ako sa bude dej vyvíjať a či sa dajú veci viac do pohybu.

0 komentárov:

Zverejnenie komentára