utorok 30. augusta 2016

It Ends With Us - Colleen Hoover

Autor: Colleen Hoover
Originálny názov: It Ends With Us
Počet strán: 384
Rok vydania: 2016
Anotácia: Lily hasn't always had it easy, but that's never stopped her from working hard for the life she wants. She's come a long way from the small town in Maine where she grew up - she graduated from college, moved to Boston, and started her own business. So when she feels a spark with a gorgeous neurosurgeon named Ryle Kincaid, everything in Lily's life suddenly seems almost too good to be true.

Ryle is assertive, stubborn, and maybe even a little arrogant. He's also sensitive, brilliant, and has a total soft spot for Lily, but Ryle's complete aversion to relationships is disturbing.

As questions about her new relationship overwhelm her, so do thoughts of Atlas Corrigan - her first love and a link to the past she left behind. He was her kindred spirit, her protector. When Atlas suddenly reappears, everything Lily has built with Ryle is threatened.

With this bold and deeply personal novel, Colleen Hoover delivers a heart-wrenching story that breaks exciting new ground for her as a writer. It Ends With Us is an unforgettable tale of love that comes at the ultimate price.

This book contains graphic scenes and very sensitive subject matter.


Recenzia:
Ak sledujete môj blog už dlhšiu dobu, možno ste si všimli, že od kedy som objavila Colleen Hoover jej knihy som si zamilovala a všetky, ktoré som doposiaľ čítala sa mi veľmi páčili. Nad čítaním jej najnovšej knihy som teda nemusela dvakrát nerozmýšľať.

Spočiatku táto kniha vyzerá ako každý iný romantický príbeh. Dvaja ľudia sa vďaka celkom náhodným udalostiam opakovane stretnú a zamilujú sa. Ide to rýchlo a zároveň pomaly no hlavný pár si ľahko obľúbite. Nebola by to však Colleen Hoover keby všetko zostalo jednoduché. Pretože niekedy láska nie je všetko, čo ľudia potrebujú na to, aby ich vzťah fungoval a rozhodnutia, ktoré sa nám kedysi zdali ľahké sú v skutočnosti oveľa zložitejšie.

Tento príbeh sa však od ostatných kníh od Collen Hoover (aspoň tých, ktoré som zatiaľ prečítala) v niekoľkých veciach odlišuje.

1. Príbeh je rozprávaný z pohľadu iba jednej z postav. Už som si zvykla, že Colleen nám zvykne ukázať jej príbehy z pohľadu oboch hlavných postav a celkom som si to obľúbila. Ale v tomto prípade to bolo asi lepšie, keď sme mali pohľad iba jednej osoby. Namiesto toho sme však mali možnosť nazrieť do minulosti prostredníctvom denníkov/listov, ktoré boli veľmi dôležité aby sme pochopili správanie a rozhodnutia hlavnej postavy.

2. Neobjavilo sa tu žiadne veľké tajomstvo alebo zvrat na aký som u CoHo zvyknutá. Stále tu boli viac či menej šokujúce momenty, ale nič kvôli čomu by som potrebovala knihu odložiť, kým danú situáciu predýcham. A keďže ja tie zvraty, prekvapenia a tajomstvá tak milujem, veľmi mi chýbali. Možno mi iba prišli príliš predvídateľné alebo tam neboli, lebo pointa tejto knihy bola niekde inde.

Tieto odlišnosti však túto knihu nerobili o nič horšiu. Čo sa kvality písania a príbehu týka, dala by sa táto kniha zaraďovať medzi tie lepšie a kvalitnejšie od tejto autorky. Určite aj vďaka tomu, že príbeh bol čiastočne inšpirovaný autorkiným vlastným životom a skúsenosťami, čo ho robí realistickejším no taktiež smutnejším.

Ak teda túžite po príbehu, ktorý vás chytí za srdce a možno vám po ňom aj podupe, tento by mohol byť pre vás ten pravý.


0 komentárov:

Zverejnenie komentára