nedeľa 7. februára 2016

Januárové zúčtovanie

Prvé zúčtovanie na tomto blogu síce nie je veľké, ale nejak sa začínať musí. A ja dúfam, že ak mi čas a prokrastinácia dovolia, ďalšie mesiace budú už len lepšie.





Knihy:
V januári 2016 sa mi podarilo úspešne prečítať 3 knihy. Teda skôr 2,5, keďže jednu z nich som mala už do polovice prečítanú. Považujem to u mňa za celkom úspech, ale keďže každým dňom nachádzam stále viac kníh, ktoré si chcem prečítať, mala by som moje tempo asi zvýšiť. No a tie 3 knihy boli:

Beautiful Bastard - C. Lauren (recenzia)
Túto knihu som mala pôvodne v pláne prečítať už minulý rok, ale keďže ešte na Silvestra mi zostávala vyše polovica, rozhodla som sa nesiliť to a preniesť si ju do ďalšieho roka. Recenzia na ňu pribudne snáď čoskoro.

Confess - C. Hoover (recenzia)
Prvá kniha od Collen Hoover, ktorú som kedy vyskúšala, no rozhodne nie posledná. Prečítala som ju zhruba za týždeň, čo je u mňa úctyhodný čas. Viac už však v pripravovanej recenzii.

Cinder - M. Meyer (recenzia)
Po mnohých chválach všade na youtube som sa poddala aj ja a pustila sa do tejto série. A teraz som rada, že som tak urobila. Momentálne čítam už druhú knihu a nechystám sa prestať.









Filmy:
S pozeraním filmov to u mňa vždy pokulháva asi najviac. A tak som si v januári pozrela iba jeden pre mňa nový film a tým bol :


Batman Begins.
Áno, nikdy som nevidela Batmana, ale chystám sa to napraviť. A aj keď sa mi prvá časť celkom páčila, nie som z konca napätá natoľko, aby som si ihneď pozrela aj druhú časť. Ale snáď čoskoro.








Seriály:

Čo sa seriálov týka, tiež som toho extra veľa nenapozerala. Väčšina mojich seriálov má totiž ešte stále pauzu, no keď sa konečne všetky vrátia, budem mať toho viac než dosť a preto sa snažím neobzerať sa po ničom novom. Preto som v januári sledovala iba nové časti Pretty Little Liars, Suits a 2 Broke Girls.


Plány na február:
Keď už som sa pustila do tých Mesačných Kroník (Lunar Chronicles mi znie lepšie, ale nedá sa to skloňovať) tak v nich plánujem tento mesiac aj pokračovať. Momentálne som asi v polovici Scarlet a dúfam, že sa mi podarí dokončiť aj Cress. No a keďže čoskoro začína nový semester plánujem sa pustiť aj do nejakej audioknihy, ktorú budem môcť počávať v autobuse.
Čo sa týka seriálov a filmov, tam si príliš veľké plány nerobím. Chystám sa do kina na Deadpool a okrem toho by som si rada pustila ďalší diel Batmana, ale to už je trochu menej pravdepodobné. Zo seriálov sa znova aktívnejšie púšťam do pozerania Baby Daddy, kde som momentálne 2 série pozadu. Večne to pozeranie odkladám, no keď už si to raz pustím, neviem sa toho seriálu nabažiť. Takže som sama zvedavá, koľko častí si tento mesiac vlastne pozriem.

 Aké sú vaše plány na február? Máte nejaké knihy, filmy alebo seriály do ktorých sa plánujete tento mesiac pustiť? Alebo idete do každého mesiaca bezhlavo?

0 komentárov:

Zverejnenie komentára