pondelok 29. februára 2016

Confess - Colleen Hoover


Autor: Colleen Hoover
Originálny názov: Confess
Počet strán: 306
Rok vydania: 2015
Anotácia: 
At age twenty-one, Auburn Reed has already lost everything important to her. In her fight to rebuild her shattered life, she has her goals in sight and there is no room for mistakes. But when she walks into a Dallas art studio in search of a job, she doesn't expect to find a deep attraction to the enigmatic artist who works there, Owen Gentry. For once, Auburn takes a chance and puts her heart in control, only to discover that Owen is keeping a major secret from coming out. The magnitude of his past threatens to destroy everything important to Auburn, and the only way to get her life back on track is to cut Owen out of it. To save their relationship, all Owen needs to do is confess. But in this case, the confession could be much more destructive than the actual sin.
Recenzia:
Toto bola prvá, no rozhodne nie posledná, kniha od Colleen Hoover po ktorej som siahla. Stačilo mi prečítať si, že jedna z hlavných postáv skrýva nejaké veľké tajomstvo a hneď som vedela, že je to kniha pre mňa. Milujem totiž, keď v knihách a seriáloch postupne odhaľujeme tajomstvá jednotlivých postáv, ktoré všetkým zamiešajú.

Úvodná kapitola, ktorá bola akýmsi prológom k celému príbehu ma najskôr trochu vyľakala. Nerada totiž čítam smutné príbehy a tento tak rozhodne začínal. Napriek tomu sa hneď od začiatku mi kniha zapáčila, aj keď sa príbeh ešte len pomaly rozbiehal a o žiadnych tajomstvách sme nič nevedeli. Kniha sa mi veľmi ľahko čítala a postavy, ktoré sme spoznali hneď na začiatku, mi boli sympatické, no napriek tomu, že sme v takmer rovnakom veku som ihneď vedela, že sa s nimi nebudem môcť veľmi stotožniť, lebo v žiadnom prípade nevyzerali, že by sme boli v rovnakom období našich životov. Avšak to pri čítaní nie je žiadny problém.

Väčšinou nemám rada, keď sa mení uhoľ pohľadu z kapitoly na kapitolu, ale tu mi to vôbec nevadilo. Najmä kvôli tomu, že sa tak odkrývali iba kúsky tajomstiev a príbehu oboch hlavných postáv a tak sme si nikdy nemohli byť istí tým, čo presne sa deje a na čo tá druhá postava myslí. A to sa postupne stávalo dosť dôležitým, keď sa rôzne tajomstvá začali objavovať frekventovanejšie. Každou kapitolou sa mi kniha páčila viac a viac a posledné kapitoly som napäto čítala najrýchlejšie ako som mohla. Tejto knižke som jednoducho prepadla. Mohla by som síce príbehu vyčítať, že hlavné postavy sa do seba zamilovali až príliš rýchlo, ale priznávam, že mi to vôbec nevadilo. Práve naopak. Neskutočne ma štvalo, keď sa medzi nich stále niečo stavalo.


Čo sa týka postáv, som celkom rada, že tak ako dobré postavy (ako Auburn a Owen) sa tu našli aj zákerné postavy, ktoré mi v každej scéne pili krv (Trey a Lydia). Pretože bez "záporákov" by táto kniha predsa nebola taká zaujímavá a celý tento príbeh by sa vlastne neodohral. A to by bola škoda.

Som rada, že všetky tajomstvá a zápletky sa na konci knihy vyriešili, ale uvítala by som ešte aspoň jednu kapitolu, kde by sme sa mohli dozvedieť viac o tom, ako príbeh pokračoval. Ak by niekedy vyšlo pokračovanie tejto knihy, určite by som sa po ňom vrhla, ale asi by bolo lepšie, keby veci zostali tak, ako sú. Pre dobro postáv.

Toto teda rozhodne nebola posledná kniha od Colleen Hoover ktorú si chcem prečítať a dúfam, že tie ďalšie ma nesklamú.






0 komentárov:

Zverejnenie komentára